Vásárlási feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

FMR-Pro Rehab Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 9700 Szombathely, Temesvár utca 44., cégjegyzékszáma. 18-09-112675, adószám: 25395987-1-18)

 

1.     PREAMBULUM

 

1.1 Az alábbiakban részletezett általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya az FMR-Pro Rehab Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 9700 Szombathely, Temesvár utca 44., cégjegyzékszáma. 18-09-112675, adószám: 25395987-1-18) (a továbbiakban: Király Egészségcentrum, vagy Szolgáltató) által folytatott egyéb humán-egészségügyi ellátásra, szakorvosi járóbetegellátásra, valamint az ennek kapcsán létrejött jogügyletekre terjed ki.

 

1.2 Páciens (vagyis a szolgáltatásokat igénybevevő fél) és a Király Egészségcentrum között létrejött egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó szolgáltatási szerződésekre jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak.

 

1.3 Páciens a regisztrációs lap aláírásával - illetve az online időpontfoglalás során - kifejezetten elismeri, hogy a Szolgáltató lehetővé tette, hogy a szerződés megkötése előtt a Páciens jelen ÁSZF tartalmát megismerhesse.

 

1.4 Az ÁSZF rögzíti a fent említett jogügyletekben érintett felek (a Király Egészségcentrum és a Páciens) lényeges jogait és kötelezettségeit. Ezen jogügyletekben egyébiránt- ideértve az ÁSZF által nem vagy nem kellő részletességgel szabályozott kérdéseket is - a mindenkor hatályos magyar jogszabályi előírások, ezek közül is elsősorban (de nem kizárólagosan) az alábbiak tekintendők irányadónak:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.),

 • az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény, • az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény, • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényt (a továbbiakban: Infotv.),

  • az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény (a továbbiakban: Eatv.), az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendelet,
  • az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X.20.) ESzCsM rendelet.

 Az érintett felek jogviszonyára irányadóak továbbá az egészségügyi szolgáltatások nyújtásával összefüggésben kialakult általános és egyedi szakmai előírások és irányelvek, valamint a Király Egészségcentrum által saját tevékenységével összefüggésben alkalmazott szakmai protokollok.

 

1.5 A Király Egészségcentrum saját tevékenységének speciális jellegére és minőségbiztosítási szempontokra tekintettel, továbbá a későbbi jogviták megelőzése és lehetőség szerinti elkerülése érdekében úgy határozott, hogy a fentiekben körül írt szolgáltatásokkal kapcsolatos jogviszonyokra irányadó általános szabályokat előzetesen, a Páciensek számára is megismerhető és előre hozzáférhető formában összeállítja és közzéteszi.

 

1.6 A jelen ÁSZF alanyi hatálya kiterjed a Király Egészségcentrum mindazon ügyfeleire, pácienseire, akik részére a Király Egészségcentrum és/vagy az általa foglalkoztatott munkatársak, a Király Egészségcentrum egészségügyi szolgáltatásait nyújtják, vagy azzal egyéb módon kapcsolatba kerülnek.

 

 1.7 A jelen ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed a Király Egészségcentrum által nyújtott magánegészségügyi szolgáltatásokra, illetőleg az ezen szolgáltatások nyújtása kapcsán létrejött jogviszonyokra.

 

1.8 ÁSZF módosítása:

1.8.1 Jelen ÁSZF mindenkor hatályos szövege, valamint annak módosítása - a módosítás hatályba lépése előtt 8 nappal - elérhető a Király Egészségcentrum weboldalán (www. kiralyrehab.hu/hu), valamint a Király Egészségcentrum székhelyén nyomtatott formában.

 

1.8.2. Király Egészségcentrum jogosult jelen ÁSZF-et a Páciens kifejezett hozzájárulása nélkül egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításáról Király Egészségcentrum a hatályba lépést megelőzően értesíti, a weboldalon történő közzététellel. Király Egészségcentrum nem köteles a Pácienst más módon értesíteni, azonban egyoldalú mérlegelése alapján dönthet úgy, hogy a Pácienst valamely elérhetőségén is értesíti.

 

2. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

 

2.1 A jelen ÁSZF alkalmazójának, vagyis a Király Egészségcentrum adatai és elérhetőségei: Cégnév: FMR-Pro Rehab Korlátolt Felelősségű Társaság, Székhely és postacím: 9700 Szombathely, Temesvár utca 44., Cégjegyzékszáma. 18-09-112675, Adószám: 25395987-1-18 E-mail cím: fmr@kiralysport.hu

 

2.2 SZOLGÁLTATÁSOK

 

2.2.1 Király Egészségcentrum kijelenti, hogy rendelkezik az általa nyújtott egészségügyi szolgáltatások szakszerű teljesítéséhez szükséges valamennyi tárgyi és személyi feltétellel, ide értve a szolgáltatások teljesítésébe bevont szakemberek megfelelő szakmai képesítésének meglétét, valamint a tevékenység folytatásához szükséges felelősségbiztosítás megszakításmentes fenntartását is.

 

2.2.2. A Király Egészségcentrum által nyújtott szolgáltatások listája jelen ÁSZF 1. számú mellékleteként is a (https:// kiralyrehab.hu/) hivatalos honlapján kerülnek felsorolásra.

 

2.2.3 A Páciensek tudomásul veszik és előzetesen hozzájárulnak ahhoz, hogy a Király Egészségcentrum az általa nyújtott szolgáltatások teljesítésébe saját belátása szerint kiválasztott harmadik személyeket vonjon be, és ezen harmadik személyek szolgáltatásait ún. közvetített szolgáltatásként nyújtsa a Páciensek számára.

 

2.2.4 A Király Egészségcentrum kifejezetten és kizárólag ún. magán-egészségügyi szolgáltatást nyújt, amelyhez társadalombiztosítási finanszírozás nem kapcsolódik. A Király Egészségcentrum az Országos Egészségbiztosítási Pénztárnak (OEP) nem szerződéses partnere. Fentiekre tekintettel a Páciensek a Király Egészségcentrum szolgáltatásaival összefüggésben társadalombiztosítási támogatást semmilyen formában és mértékben nem jogosultak igénybe venni.

 

2 2.2.5 Szolgáltatás igénybevétele Király Egészségcentrum az  alábbi egészségbiztosítási pénztárakkal áll szerződéses kapcsolatban: OTP Egészségpénztár, Vasutas Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Amennyiben egészségbiztosítási pénztár által is elfogadott számlára van szüksége, úgy azt kérjük mielőbb, legkésőbb a fizetést megelőzően jelezze, amennyiben fizetést követően jelzi egészségbiztosítási pénztárra kiállított számlára vonatkozó igényét, úgy a számlát nem áll módunkban kiállítani. Az egészségbiztosítási számla kiállításához szükséges adatok: - egészségügyi pénztár megnevezése, - - beteg neve, egészségpénztári azonosító kód.

 

2.3 A Király Egészségcentrum szolgáltatásainak igénybevétele kizárólag előzetes bejelentkezés és időpontfoglalás útján lehetséges. Páciens köteles a Király Egészségcentrum által kért regisztrációs lapot, beleegyező nyilatkozatot, állapotfelmérő lapot megfelelően kitölteni és aláírni, amennyiben Páciens ezt megtagadja, úgy Király Egészségcentrum megtagadhatja a szolgáltatás nyújtását és a rendelkezésre állással felmerült költségeket felszámolni a páciens részére.

 

 2.4 Bejelentkezés, időpontfoglalás módja

 

2.4.1 A Király Egészségcentrum szolgáltatásaira az alábbi módokon lehetséges bejelentkezni: • személyesen, • telefonon, • online.

 

2.4.2 A foglalás - bármely foglalási mód esetén - abban az esetben tekinthető véglegesnek, ha a Páciens megkapta a foglalásra vonatkozó visszaigazolásról szóló emailt vagy SMS-t. Király Egészségcentrum fenntartja magának a jogot, hogy olyan időpontfoglalásokat, vásárlásokat visszautasítson, amelyek esetén feltételezhető, hogy az adatok valótlanok, vagy hamisak, valamint, ha a megadott adatok a szolgáltatás nyújtásához nem elegendőek.

 

2.4.3 SZEMÉLYES IDŐPONTFOGLALÁS • A Páciens személyesen a Király Egészségcentrumban ( Király Park Hotel földszint ) található recepción tud időpontot foglalni, rendelési időben, az adott szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésével.

 

2.4.4 TELEFONOS IDŐPONTFOGLALÁS • A Pácienseknek lehetőségük van telefonon is időpontot foglalniuk az alábbi telefonszámokon, rendelési idő alatt: • Király Egészségcentrum: +36 36 30 6007255

 

2.4.5 ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS •. • Az online időpontfoglalás használata során a Felek kötelesek megadni alábbi adataikat: - név, - e-mail cím, -telefonszám • Az online időpontfoglalás pontos menetének leírása jelen ÁSZF 3. számú mellékletében található. • Online fizetés a Barion fizetési rendszer fizetési oldalán keresztül lehetséges. • Király Egészségcentrum a felelősségét a törvény által megengedett legszélesebb körben kizárja az online felületének, valamint a Barion felületének meghibásodásához, átmeneti működésképtelenségéhez kapcsolódóan. • Az online időpontfoglalást igénybe vevő Páciensek kifejezetten tudomásul veszik, hogy a kapcsolódó szolgáltatásokat - figyelemmel azok egyedi és kivételes jellegére - a Király Egészségcentrum a jelen ÁSZF-ben meghatározott megkötésekkel és feltételekkel biztosítja, ezen szolgáltatásokkal összefüggésben kizárólag a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint vállal felelősséget.

 

2.5 Szolgáltatás lemondása

2.5.1. A Páciensnek az általa lefoglalt időpont díjmentes lemondására 24 órával az adott időpontot megelőzően van lehetősége.

 

2.5.2 24 órán belüli lemondás esetén a lefoglalt szolgáltatási díjjal megegyező mértékű rendelkezésre állási díjat számolunk fel ügyfelünk részére. Ennek megfizetésére - ha az adott kezelés előzetesen nem került kifizetésre - valamely szolgáltatás következő alkalommal történő igénybevételekor kerül sor. Amennyiben az adott szolgáltatás már kifizetésre került, úgy a 24 órán belüli lemondás esetén a kifizetett összeget nem áll módunkban visszafizetni, a lefoglalt időpont már nem módosítható. A Páciensek a fentiekkel összefüggésben tudomásul veszik, hogy a Király Egészségcentrum az általuk lefoglalt időpontokra előre leköti saját kapacitásait, és szakembereinek, valamint rendelőinek foglaltságát a Páciensek által lefoglalt időpontokhoz igazítja. A fentiekre tekintettel a Király Egészségcentrumnak nincs lehetősége arra, hogy a Páciens által lefoglalt, ám 24 órán belül lemondott időpontokra újabb Páciensek foglalásait felvegye. A rendelkezésre állási díj a Király Egészségcentrum oldalán a szakember és egyéb kapacitás rendelkezésre állását tartalmazza.

 

2.5.3 Amennyiben a Páciens bérlete terhére kívánja igénybe venni a szolgáltatást, úgy a 24 órán belüli lemondás esetén az adott szolgáltatásra vonatkozóan a bérletet felhasználtnak tekintjük.

2.5.4 A Páciens az időpontját az alábbi elérhetőségek valamelyikén tudja lemondani vagy módosítani: • telefon: +36 36 30 6007255•  illetve az online foglalás visszaigazolásában található törlőlink segítségével Az időpont lemondása a lemondás visszaigazolásával válik érvényessé.

 

 2.5.5 A Király Egészségcentrum által nyújtott szolgáltatásokkal összefüggésben további információk hivatalos internetes oldalán (https:// kiralyrehab.hu/) érhetőek el.

 

2.5.6 Király Egészségcentrum kijelenti, hogy amennyiben az adott kezelést végző személy nem elérhető a Páciens által lefoglalt időpontban, úgy Király Egészségcentrum haladéktalanul értesíti a Pácienst, - Király Egészségcentrum kapacitásának függvényében - az alábbi lehetőségek közül választhat a Páciens: • a lefoglalt időpontban más - azonos kvalifikáltsággal rendelkező - személy végzi el a kért szolgáltatást, vagy • másik időpontot egyeztet az adott szolgáltatásra.

 

2.5.7 Amennyiben a Páciens az időpontot nem mondja le, de nem is jelenik meg a lefoglalt szolgáltatás kezdőidőpontjára, úgy a 24 órán belüli lemondás rendelkezései az irányadóak.

 

3. AZ EGÉSZSÉGÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK FELTÉTELEI

 

3.1 A Király Egészségcentrum egészségügyi szolgáltatásainak igénybevétele valamennyi esetben, kizárólag önkéntes alapon, a Páciens önkéntes elhatározásán alapszik. A Páciens a szolgáltatások igénybevételére vonatkozó akaratnyilvánítását, valamint a jelen ÁSZF-ben rögzített feltételek tudomásulvételét a jogviszony létrejöttét megelőzően elé tárt dokumentumok, mint például a Beleegyező nyilatkozat aláírásával, valamint a szolgáltatás igénybevételével megerősíti. Online időpontfoglalás esetén a Páciens a jelen ÁSZF online úton történő elfogadásával, illetve a szolgáltatás igénybevételével erősíti meg a szolgáltatások igénybevételére vonatkozó akaratnyilvánítását.

 

3.2 A Páciensek kötelesek a jogviszony létrejöttével egyidejűleg, még a szolgáltatások teljesítésének megkezdését megelőzően, minden releváns részletre kiterjedően tájékoztatni a Király Egészségcentrumot, illetőleg a Király Egészségcentrum részéről eljáró személyeket (pl.: kezelőorvosokat, egészségügyi asszisztenseket, stb.), ennek megfelelően a Páciens köteles tájékoztatást adni valamennyi, a Király Egészségcentrum egészségügyi szolgáltatása és a gyógykezelés szempontjából releváns körülményről, ide értve különösen, de nem kizárólagosan a korábbi betegségeikre, gyógykezeléseikre, valamint egészségi állapotukra vonatkozó információkat. Az adatokat a Király Egészségcentrum részéről eljáró személy rögzíti, az adatok teljességét és valódiságát a Páciens aláírásával elismeri. Király Egészségcentrum nem vállal felelősséget a Páciens által hiányosan vagy hibásan megadott egészségügyi adatokból származó következményekért.

 

3.3 Páciens köteles a szolgáltatás igénybevételét megelőzően személyazonosságát személyazonosító okmányokkal igazolni, valamint köteles TAJ kártyáját felmutatni.

 

3.4 A Páciensek kötelesek az általuk lefoglalt időpontban az általuk kiválasztott szolgáltatások igénybevétele céljából, az arra alkalmas higiéniás, fizikai és pszichés állapotban megjelenni és a szolgáltatások igénybevételére jelentkezni. Kötelesek továbbá az általános viselkedési normákat, a Király Egészségcentrum részéről eljáró személyek (különösen a kezelőorvos) utasításait, valamint a Király Egészségcentrum által közzétett vagy előre közölt egyéb feltételeket maradéktalanul betartani.

 

3.5 Abban az esetben, ha a Páciens a fenti kötelezettségeinek nem tesz eleget, a Király Egészségcentrum jogosult saját szolgáltatásainak teljesítését mindaddig megtagadni vagy felfüggeszteni, amíg a Páciens saját kötelezettségeit maradéktalanul nem teljesíti.

 

3.6 Amennyiben a Páciens fenti kötelezettségeinek elmulasztása okán a szolgáltatások teljesítése lehetetlenné válik, a Király Egészségcentrum jogosult a szolgáltatások kapcsán a felek között létrejött szerződéstől elállni. Ebben az esetben a Páciens köteles rendelkezésre állási díjat a Király Egészségcentrum részére fizetni jelen ÁSZF 2.5.2 pontjának megfelelően azzal az eltéréssel, hogy a rendelkezésre állási díj azonnal esedékessé válik.

 

3.7 A Páciensek tudomásul veszik, hogy a Király Egészségcentrumot - szolgáltatásainak magánegészségügyi jellegéből fakadóan - ellátási kötelezettség nem terheli. Ennek folytán a Király Egészségcentrum bármikor jogosult saját szolgáltatásainak teljesítését megtagadni vagy azok folytatását felfüggeszteni.

 

4. DÍJSZABÁS ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

4.1 Páciens tudomásul veszi, hogy a Király Egészségcentrum által nyújtott szolgáltatásokat, mint nem társadalombiztosítás által finanszírozott szolgáltatást végzi, így az egészségügyi- és kényelmi szolgáltatásokért Páciens a Király Egészségcentrum részére szolgáltatási díjat köteles fizetni.

 

4.2 A által nyújtott egészségügyi szolgáltatások mindenkor hatályos (aktuális) díjjegyzéke a Király Egészségcentrum hivatalos internetes oldalán, a https:// kiralyrehab.hu/ címen érhető el.

 

4.3 Egyedi árak esetleges alkalmazása esetén a Király Egészségcentrum munkatársai megfelelő időben, előzetesen tájékoztatják a Pácienseket az általuk igénybe venni kívánt szolgáltatások díjazásáról.

 

4.4 A által nyújtott egészségügyi szolgáltatások díja a szolgáltatást követően, azonnal esedékes, vagyis azt a Páciensek a

szolgáltatás igénybevételét követően a helyszínen, készpénzben vagy bankkártyával kötelesek kiegyenlíteni. A Páciens kérésére lehetőség nyílik Egészségpénztári számla kiállítására is. Halasztott fizetésre vagy részletfizetésre nincs lehetőség.

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

4.5 A Király Egészségcentrum fenntartja a jogát az általa nyújtott egészségügyi szolgáltatások díjának jövőbeni egyoldalú módosítására. Ezen módosítások alkalmával ugyanakkor a 6 hatályos díjtáblázat a Király Egészségcentrum hivatalos internetes oldalán (az 4.2. pontban megjelölt címen) közzétételre kerül.

 

4.6 Bérletekre vonatkozó rendelkezések

4.6.1  Egyes szolgáltatások tekintetében a kedvező árú bérletek (a továbbiakban: Bérletek) is megvásárolhatóak. A Bérletek esetén mindenképp szükséges megjelölni a Bérlet használatára jogosult 1 db személyt (a továbbiakban: Jogosult).

 

4.6.2A Bérletek kizárólag a Jogosult által felhasználhatóak.

 

4.6.3 A Bérletek más személyre át nem ruházhatóak.

 

4.7 Laborvizsgálatokra, képalkotó eljárásokra vonatkozó rendelkezések

4.7.1 Ezen pontban található vizsgálatokról, eljárásokról minden esetben az adott vizsgálatnak megfelelő tájékoztatást kap a Páciens. az így végzett vizsgálatokra vonatkozóan felelősségét a törvény által megengedett legszélesebb körben kizárja.

 

 

4.7.2 Amennyiben a Páciens a Király Egészségcentrumon keresztül rendel meg képalkotó eljárásos vizsgálatot, úgy Ön a vizsgálat díját a Király Egészségcentrumon keresztül fizeti meg, azonban a vizsgálatot valamely partnerünk végzi el a telephelyén. Ez esetben Király Egészségcentrum kizárólag az időpont foglalásáért és a megfizetett szolgáltatási díj továbbításáért vállal felelősséget, az egészségügyi szolgáltatást a partner közvetlenül nyújtja Páciens számára. 

 

 

4.7.3 Az egyes eredményeket, leleteket kérjük mindenképp hozzák magukkal a következő konzultációra.

 

4.7.4 Társaságunk a külső partnerek tevékenységével kapcsolatos felelősségét a törvény által megengedett legszélesebb körben kizárja.

 

4.8 Kiskorúak részére nyújtott szolgáltatások

 

4.8.1 Kiskorúak kizárólag előzetes, írásbeli szülői beleegyezés esetén vehetik igénybe a szolgáltatásokat.

4.8.2 Kiskorúak esetén az egyes szolgáltatások kizárólag orvosi ajánlás/javaslat esetén vehetőek igénybe. 

 

4.8.3 Orvosi javaslat hiányában nem áll módunkban kiskorúakat ellátni. Az így lefoglalt időpontok esetében rendelkezésre állási díj kerül kiszámlázásra.

 

5. SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉSEK

 

 5.1 Király Egészségcentrum és Páciens között jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelő szolgáltatási szerződés jön létre minden olyan esetben, amikor Páciens valamely Király Egészségcentrum által kínált szolgáltatást vesz igénybe.

 

5.2 Az egyes szolgáltatási szerződések határozott időtartamra jönnek létre, a szolgáltatás teljesítéséig. 

 

6. BETEGJOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK

 

6.1 A Páciensek az alábbi jogokkal rendelkeznek az egészségügyi ellátások kapcsán: - önrendelkezési jog, - kapcsolattartási jog, - ellátás visszautasításának joga, - egészségügyi dokumentáció megismerésének joga, - tájékoztatáshoz való jog, - orvosválasztás joga.

 

6.2 A Pácienseket az alábbi kötelezettségek terhelik az egészségügyi ellátások kapcsán: A Páciens az egészségügyi szolgáltatás igénybevételekor köteles tiszteletben tartani az erre vonatkozó jogszabályokat és az egészségügyi szolgáltató működési rendjét. - A Páciens - amennyiben ezt egészségi állapota lehetővé teszi - köteles az ellátásában közreműködő egészségügyi dolgozókkal képességei és ismeretei szerint az alábbiak szerint együttműködni: a) tájékoztatni őket mindarról, amely szükséges a kórisme megállapításához, a megfelelő kezelési terv elkészítéséhez és a beavatkozások elvégzéséhez, így különösen minden korábbi betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről,

b) tájékoztatni őket - saját betegségével összefüggésben - mindarról, amely mások életét vagy testi épségét veszélyeztetheti, így különösen a fertőző betegségekről és a foglalkozás végzését kizáró megbetegedésekről és állapotokról,

c) az egészségügyért felelős miniszter rendeletében foglalt fertőző betegségek esetén megnevezni azon személyeket, akiktől a fertőző betegséget megkaphatta, illetve akiket megfertőzhetett,

d) tájékoztatni őket minden, az egészségügyi ellátást érintő, általa korábban tett jognyilatkozatáról,

e) a gyógykezelésével kapcsolatban tőlük kapott rendelkezéseket betartani,

f) a gyógyintézet házirendjét betartani,

g) a jogszabály által előírt térítési díjat megfizetni,

h) jogszabályban előírt személyes adatait hitelt érdemlően igazolni.

i) A Páciens köteles a jogszabály által előírt vagy a jogszabály alapján a szolgáltató által megállapított térítési díjat megfizetni.

j) A Páciens és hozzátartozói jogaik gyakorlása során kötelesek tiszteletben tartani más betegek jogait.

k) A Páciens és hozzátartozói jogainak gyakorlása nem sértheti az egészségügyi dolgozóknak törvényben foglalt jogait.

l) A betegjogok gyakorlásának módját - e törvény keretei között, ideértve a leletkiadás rendjét is - a szolgáltató működési rendje (gyógyintézet házirendje) szabályozza.

6.3 A Páciensek jogairól szóló részletes betegtájékoztató, valamint az illetékes betegjogi képviselő elérhetősége elérhető a Király Egészségcentrum rendelőjében.

 

7. PANASZOK KEZELÉSE; JOGÉRVÉNYESÍTÉS

 

7.1 A Király Egészségcentrum által nyújtott egészségügyi szolgáltatásokkal összefüggésben esetlegesen felmerülő panaszokat a Páciensek az alábbi elérhetőségek valamelyikén jogosultak bejelenteni.

 

7.2 Az egészségügyi szolgáltatásainkkal kapcsolatosan panaszokat a Király Egészségcentrum kizárólag írásban fogad el.

 

7.3 A Páciens a szolgáltatásokkal kapcsolatos kifogásait az észleléstől számított lehető legrövidebb időn belül köteles Király Egészségcentrum felé bejelenteni. A panaszok késedelmes bejelentéséből fakadó jogkövetkezményekért a Pácienst terheli a felelősség.

 

7.4 A panaszokkal kapcsolatos jogok érvényesítésére a Páciens, valamint - amennyiben a Páciens az igényérvényesítésben akadályoztatva van - az általa erre írásban (legalább teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt okiratban) felhatalmazott személy jogosult. Az igényérvényesítésnek feltételét képezi, hogy a Páciens az általa igénybe vett egészségügyi szolgáltatásokról szóló számlát a Király Egészségcentrum felé bemutassa.

 

7.5 A Király Egészségcentrum munkatársai a Páciens által bejelentett panaszra lehetőség szerint rövid úton választ adnak, indokolt esetben pedig a lehető legrövidebb időn belül megteszik a felmerült problémák elhárításához szükséges intézkedéseket. A bejelentett panaszokra a Király Egészségcentrum 30 (harminc) napon belül írásban is választ ad, amelyet a Páciens által előre megadott e-mail címre, ennek hiányában pedig a Páciens által megadott postacímre juttat el.

 

8. ADATVÉDELMI SZABÁLYOK

 

8.1 Páciens tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások nyújtásához elengedhetetlen adatainak kezelése, amelyeket Király Egészségcentrum a mindenkori adatkezelési tájékoztatójának megfelelően kezel.

9. EGYÉB

 

9.1 Király Egészségcentrum kijelenti, hogy a weboldalán megjelenő esetlegesen megjelenő, harmadik felek hirdetései, reklámjai stb. kapcsán nem vállal felelősséget.

 

9.2 Jelen ÁSZF 2024. december 10. napján lép hatályba.

 

9.3 A Király Egészségcentrum fenntartja a jogát a jelen ÁSZF bármely rendelkezésének a jövőre nézve irányadó egyoldalú módosítására. A módosítások alkalmával az ÁSZF hatályos szövege a hatályba lépéskor a Király Egészségcentrum hivatalos (https:// kiralyrehab.hu/) internetes oldalán hirdetményként közzétételre kerül.

 

Kelt Szombathelyen, 2024. december 10. napján